reklama

Závislosť

Óóó...čokoláda moja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu

Kvôli sviatku zaľúbených sa zo mňa stal závislák na čokoláde. Už od Valentína neviem prežiť chvíľku bez nej, je to moje jediné, čo ma drží pri živote. Nedá sa jej ani za nič odolať. Ale ja za to nemôžem, jednonucho bez nej nevydržím. Existuje vlastne závislosť na čokoláde? Určite hej, aspoň u mňa na sto pro, hej. Stal sa zo mňa maniak a nikto mi nezabráni v jej jedení. Sama som sa o skoncovanie s jedením už pokúšala, ale to sa nedá, je to ako kúzlo, alebo povraz obtočený okolo mňa, ktorý ma nie a nie pustiť. Čo s tým? Hmm, už viem. Urobím z toho čokoládovú diétu. Určite taká už je (aspoň v to silno dúfam). A recept ako ju držať bude nasledovný: -raňajky - malá tablička čokolády(asi tak 20g-30g) -obed- tu by mohla byť čokoláda aj sto gramová-večera- asi zasa takých 100g Počas dňa musí človek jesť pravidelne asi tak jednu kocku za pol hodinu, aby mal pravidelný prísun cukru. Tým,že cukor sa ako prvý vstrebáva do tela, by mohla byť dosiahnutá štíhlosť, ak sa nebude požívať žiadne iné jedlo. Ja zatiaľ túto diétu nebudem skúšať, počkám si, až ju niekto vyskúša a napíše o jej účinku. Dúfam, že bude priaznivý. Zatiaľ zostanem závisláčkou, ktorá nevie odolať. Inak, keď tak nad tým rozmýšlam, vymyslela som diétu a čo takto prísť aj na odvykaciu kúru na čokoládu? To ma čaká až nabudúce...

Barbora Morávková

Barbora Morávková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť dobrou,možno skvelou žonglérkou a študujem na gympli v Šamoríne...:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu