reklama

Pitie alkoholu...

Prečo si každý myslí,že človek vo veku okolo 16 rokov by mal s ostatnými piť alkohol vždy ked je to len možné?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 To neviem, ale u mňa je to tak. Mám 16 a nechutí mi alkohol. Skúšala som piť viackrát a nič mi nechutilo, akurát raz mi zachutila tequila ak sa to tak dá nazvať, že zachutila. Jednoducho po citróne som necítila tú trpkú chuť, takže neviem, či mi chutila, alebo nie. 

 Nevidím v pití alkoholu žiaden hlbší význam. Možno sa niekto pri pití odviaže, ale to sa dá zvládnuť aj bez toho. Je to síce ťažšie, ale dá sa to. Nechápem ludí (zväčša mladých), ktorý sa spijú do takého stavu,že uz ani nevnímajú. Na čo im to je dobré? Akurát sa ráno zobudia s veľkou bolesťou hlavy a možno sa ani nezobudia doma,ale v náručí nejakej ženy(muža), ktorú (ktorého) ani len nepoznajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Po tom,čo som raz pila a to tú tequilu si každý kto ma pozná myslí, že teraz hneď ako bude nejaká vhodná chvíla sa budem hneď ožierať. Ale to nie je pravda. Proste mi to nechutí a nemám ani náladu to skúšať. Niektorí ľudia mi možno budú zazlievať,že mám na to takýto pohľad, a budú si myslieť, že nezažila si ,tak neposudzuj,ale ja svoj názor nechcem zmeniť, aspoň zatiaľ. Nikto ma nebude nútiť k niečomu,čo sama nechcem! Možno raz ked budem staršia budem mať na vec iný pohlad a budem patriť k tým čo budú piť často, aby sa odviazali, ale to sa ešte len uvidí...Ja dúfam, že sa to nestane.

Barbora Morávková

Barbora Morávková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť dobrou,možno skvelou žonglérkou a študujem na gympli v Šamoríne...:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu